חסר רכיב

סרטים - על"ה - טלויזיה קהילתית רחובות

הכניס את רחובות למסגרת - דן שלייסנר, הצלם שתיעד את כל מה שהיה במושבה הצעירה רחובות, הקים קלוב תעופה ראשון בעיר, היו לו ידי זהב - בנה כלי נגינה, צילם את ראשוני העיר, היה הצלם האישי של חיים וייצמן. השתמש במצלמה כפי שצייר משתמש במכחוליו,. ב-1986 עזב יחד עם משפחתו את רחובות לטובת דרום אפריקה. שם הוא נרצח בידי שודדים שחורים, מתנקשים. את אוסף הצילומים הגדול שלו המשפחה הפקידה בידי עו"ד אורי גורודסקי שהעביר לעירית רחובות ומשם הועבר האוסף לארכיון רחובות



אבא שלי ד"ר מרשוב - הסרט מספר, בעזרת הבת זוהר, את סיפורו רופא המושבה רחובות אהרון מרשוב,  שחי בשנים 1879 - 1967



אפרים קציר - 2009-1916, המדען ונשיא המדינה הרביעי. סיפור הקמתו של מכון ויצמן וימי טרום הקמת המדינה


תר"ן עדיין כאן - ביקור בבית הקברות הישן של רחובות , בו טמונים מייסדיה של העיר. ספור חייהם של כמה מהחלוצים הקבורים שם, בליווי צאצאיהם.


שעריים - מקום שבלב - שעריים של פעם, ספורים וזכרונות וטעימה משערים של היום


ש.מ.ר. - שימור מורשת רחובות - פרויקט "אמץ אתר" ברחובות. השותפים לפרויקט זה הם משרד החינוך, מינהל חברה ונוער, עיריית רחובות, מח' החינוך העל-יסודי, המועצה לשימור אתרים, יד לבנים רחובות ועמותת ש.מ.ר. סיכום הפעילות השנתית ב"שישי עירוני אמץ אתר" בה נוטלים חלק תלמידי תיכון. נסקרים שני אתרים חשובים - אתר היקב ובית העלמין תר"ן. עמותת ש.מ.ר. מקיימת מפגשים שנתיים, מעבירה השתלמויות מורשת העיר לגננות ולמורים, דואגת שהנוער ידע את מורשתו העירונית. עורכת סיורי קודים לאתרים השונים שנסרקים בעזרת הטלפונים החכמים.


אדם ורופא - ספור חיי ד"ר אברהם צבי (הרמן) מוסקוביץ, הרופא השני של המושבה רחובות (בשנים 1916-1910). דגל בשיתוף בין הערבים ליהודים, עודד את הספורט במושבה. בדרכו חזרה מטיפול בחולה בבן שמן למושבה רחובות במזג אוויר סוער - הוא טבע.


אהבתי כל ילד - רבקה מדר, נולדה ב-1912, פתחה גן ילדים ראשון במרמורק. היו בו 3 קבוצות: שושנים, ניצנים, כלניות. סה"כ 120 ילדים. היא אספה את הילדים לגן, ארגנה מתנדבים, תרומות. בהמשך, הגן נקרא "הגן של רבקה" ממלכתי דתי במרמורק. לאחר שנים שימשה יו"ר ועדת תרבות המתנ"ס החשמונאים.


בית דונדיקוב - ההסטוריה של בית דונדיקוב ברחובות, משפחות המייסדים - סמילנסקי, דונדיקוב, קיפניס


ברחובות יורדים למושבה - מחפשים את רחובות של פעם. צאצאי המייסדים הולכים איתנו אל 4 אתרים , מחוזות זכרונותיהם:
1. ביהכ"נ הגדול 2. בית סלוצקין. 3. בית ויצמן של פעם וסיפור הספר הראשון ברחובות. 4. פרדס מינקוב ותרומת התימנים לפרדסנות וכן סיפורי הבריכה שבו
חסר רכיב