חסר רכיב

סרטים - דו פייה

מבחר סרטים שהופקו ע"י דו פייה, המרכז לתקשורת רחובות
(תיאור הסרטים כפי שניתנו במקור, בסוגריים השנה בה יצא הסרט)

לולה בן-ישי פלדמן מארחת את נירה עפרוני (2016)
נירה עפרוני - מייסדת ביה"ס הפתוח בשנת 1980 (תש"ם). ניסתה לעשות חינוך אחר. ביה"ס מבוסס על חופש בחירה: אין כפייה בשיטה זו, כל ילד יכול לבחור נושא לימוד ולהתעמק בו. אין צלצול, אין עונשים. חוץ מפרויקט זה - הייתה פעילה ב"רחובותים" שבזכות פעילותם הנחרצת הוקם גן המייסדים במקום בינוי גבוהה. כיום היא פעילה בעמותה לאיכות השלטון.


רוחמה אלבג מארחת את דני בר-מעוז (2014)
ד"ר רוחמה אלבג - חוקרת ספרות עברית ומרצה, מארחת את ד"ר דני בר-מעוז - הסטוריון החוקר את ההסטוריה של רחובות. משוחחים על ימיה הראשונים של המושבה, שכונת מרמורק, על ס. יזהר שכתב על תחילתה של המושבה רחובות, על רחל שגרה כאן אך מעולם לא כתבה על העיר. מוצג ספרו של בר-מעוז " ויקרא שמה רחובות".


דינה שלו-פלדמן מארחת את לולה בן ישי-פלדמן (2015)
לולה בן ישי-פלדמן מספרת על הוריה - אמא רופאה ואבא אמן - בראשית ימיה של רחובות. שני אנשים שתרמו רבות, כל אחד בתחומו, להוויה החברתית והמקצועית.


גיל רוזנברג מארח את עדה נעמני (2018)
עדה נעמני משוחחת על ילדותה ברחובות. היתה מורה טיפולית בבי"ח קפלן, למדה אומנות והיא מוסמכת להוראת הציור והאומנות. היתה אוצרת בגלריה ברחובות.


אביבה בוזגלו מארחת את נעמי פולק באומן (2018)
נעמי מספרת לאביבה על חייה ברחובות כילדה, על ביתה המיוחד שנבנה ברחובות, על חייה במקומות שונים, על משפחתה


רחלי רוגל מארחת את אביבה בוזגלו (2018)
אביבה בוזגלו - דמות מיוחדת במינה, מתארחת אצל רחלי רוגל ומספרת על נקודות שונות בחייה בארץ, על הוריה שעלו לכאן , על עיסוקיה השונים.


אביבה חלבי מארחת את עטרה לזרוביץ (2017)
אביבה חלבי, מנהלת גישור ודיאלוג עירוני ברחובות ויועצת ראש העיר למעמד האשה - מארחת את עטרה אמיר-לזרוביץ. עטרה עברה לעבוד בקרית משה לאחר שעזבה את מכון אילון ואת החברה להגנת הטבע. החליטה לעבוד עם האתיופים. בתחילה בהדרכה במלאכת יד אך עברה לרכז מועדונים בשכונה: "נשים ותיקות", מועדון משעולות" מועדון איש חיל". כיום היא סופרת וצלמת להנאתה. אביבה חלבי מציגה את תוכנית העיריה להשקעה בקרית משה וכן תוכנית העיריה לקידום האשה.


חזי אביבי מארח את רחלי רוגל (2018)
רחלי רוגל, אומנית רב תחומית, הכפתורים משמשים בסיס ליצירותיה, מומחית למבוכים ולבירינת, העמידה תערוכות רבות בארץ ובעולם, מובילה סיורים בעיר, משוחחת עם חזי אביב.
חסר רכיב